Thursday, July 12, 2012

UBAT-UBATAN

                                    *Pelbagai Ubatan Tradisional di ZunNuuroin Enterprise*

Kapsul Baraka (minyak habbatus sauda')

Sabda Nabi S.A.W: ”Gunakanlah Habbatus Sauda’ kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam(maut)” (HR.Bukhari, Muslim).

Kapsul yg di dalamnya terdapat minyak habbatus sauda' dan dikilangkan di Mesir. Ianya juga telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Dapat menambahkan susu ibu, mel...egakan penyakit yg berkaitan dengan pernafasan, batuk, asma, membina daya ketahanan terhadap penyakit dan byk lagi dgn izin Allah SWT.

Harga :
Sekotak (24 kapsul) : RM12
   


AROMA TERAPI (MINYAK ANGIN) RM8

Haruman yg menyegarkan dari herba kayu putih yg sudah trbukti keberkesanannya...Nyaman, segar dan sesuai utk pening kepala, sakit dada, perut kembung malah jika anda mengalami batuk2 juga sesuai di sapu di dada dan leher utk kesegaran dan mcm2 lg kegunaan. Jika sebelum ini anda gemar membawa minyak cap kapak ke mn shj, kini cuba pula minyak aroma terapi ini dan rasai perbezaannya yg semestinya keluaran muslim ;)



BALM OTOT (RM 5)

Diformulasi khusus sebagai ubat gosok untuk membantu meredakan sakit dibahagian otot akibat pukulan dan lain2 serta baik juga digunakan sebagai balsem pemanasan bagi ahli sukan.
 


UBAT MATA AL-HAFIZ

Sesuai utk gatal mata, pedih mata, penerang mata yg dimasuki habuk dan lain2.
Harga : RM 18.90 (sebotol)

No comments:

Post a Comment